طرف‌های تجاری

سپاهان رویش همواره به دنبال فراهم نمودن نهاده‌های با کیفیت و مقرون به صرفه بوده است. برقراری تعادل میان کیفیت و قیمت همانند راه رفتن بر لبه‌ی باریکی است که تلاش زیادی را می‌طلبد. سپاهان رویش با داشتن نمایندگی برخی از معتبرترین تولید کنندگان نهاده‌های کشاورزی در دنیا، به طور مداوم در پی یافتن راه‌های جدید در ایجاد ارزش برای مشتریان خود می‌باشد.

رکزوان

شرکت رکزوان بیش از 9 دهه در زمینه‌ی اصلاح سبزی ها و تولید بذر، تجربه دارد. این شرکت از یک خرده فروش بذر سبزی در رتردام هلند در سال 1924، امروز به یکی از تولید کنندگان اصلی واریته های موفق بذر در جهان تبدیل شده است؛ اولین شرکت بذر در هلند و اولین شرکت بذری مستقل در جهان. رکزوان یک شرکت خانوادگی کاملا مستقل می باشد که سهام آن در اختیار سه خانواده و کارکنانش قرار دارد. این استقلال، باعث انعطاف پذیری بالا در نوآوری و اختیار در ایجاد مفهوم برند رکزوان، شده است. رکزوان بیش از 1500 واریته بذر برای 28 گونه از سبزی ها در بیش از 100 کشور جهان دارد؛ ولی تنها بذر نیست که به مشتریانش ارائه می‌دهد، رکزوان در ارائه‌ی خدمات منحصر به فرد از دیگران متمایز است. رکزوان به سرعت در حال توسعه است. بر پایه‌ی فرهنگ سازمانی، تکنیک های پیشرفته تحقیق و توسعه و همکاری های تجاری بلند مدت، رکزوان آماده است تا نقش خود را در آینده ای سالم برای همگان ایفا نماید. سپاهان رویش از سال 1373، نام رکزوان را مترادف کیفیت بالا و خدمات متمایز به بازار ایران معرفی نموده است.

گروه روونزا

گروه رونزا یک گروه بین المللی شامل شرکت‌هایی در زمینه‌ی سموم شیمیایی، کودهای شبمیایی و زیستی، و بیوکنترل‌ها می‌باشد. با هدف ارایه کالاهای سالم و ایمن برای گیاه، همواره راه حل‌ها منحصربه فرد و خلاق برای تغذیه و حفاطت گیاه ارایه می‌دهد. این گروه با داشتن 8 کارخانه، دارای حدود 2000 کارمند در 30 کشور دنیا می‌باشد.

  • تریدکورپ
  • ایدای نیچر
  • سلکتیس

یارا

یارا ارائه دهنده راه حل‌هایی برای کشاورزی پایدار می‌باشد. کودها، برنامه‌های غذایی و تکنولوژی های یارا باعث افزایش عملکرد، بهبود کیفیت محصول و کاهش اثرات زیست محیطی مرتبط با فعالیت‌های کشاورزی می‌شود. یارا همواره مروج فرهنگی است که ایمنی مشتریان، کشاورزان و جامعه را تضمین نماید. یارا در سال 1905 در نروژ تاسیس شد و با داشتن بیش از 13000 نیرو،  حضور جهانی گسترده‌ای در 160 کشور دنیا دارد.

، سپاهان رویش از سال 1381 همکاری با یارا را آغاز نمود و با داشتن تیم کارشناسی ویژه یارا و شبکه پخش در سراسر ایران، مجموعه سبد کالای یارا به همراه پشتیبانی فنی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد.

اس کیو ام

اس کیو ام شرکتی بین المللی با حضور گسترده در بازارهای جهانی است. اس کیو ام، در حال حاضر تنها تولید کننده‌ی هر سه منبع پتاسیم مورد استفاده در کشاورزی است: نیترات پتاسیم، سولفات پتاسیم و کلرید پتاسیم. اس کیو ام، رهبر جهانی تولید و فروش نیترات پتاسیم بدون کلر، صد درصد محلول در آب در دنیاست. کیفیت بالای محصولات اس کیو ام، کشاورزان سراسر دنیا را قادر ساخته تا با کود دهی از طریق سیستم‌های آبیاری، علاوه بر مصرف بهینه‌ی آب، کیفیت و عملکرد محصولات خود را بالا ببرند. امروزه اس کیو ام نه تنها بهترین کالاها و خدمات را ارائه می‌دهد بلکه هدف بلند پروازانه‌تری را سرلوحه‌ی خود قرار داده است؛ موفقیت مشتریانش در تمامی نقاط دنیا. سپاهان رویش از سال 1374 نماینده انحصاری اس کیو ام در ایران می‌باشد.