مسئولیت اجتماعی شرکت

سپاهان رویش به عنوان تامین کننده نهاده‌های کشاورزی در برابر جامعه خود را مسئول می‌داند، نه به این خاطر که این حرف زیبا به نظر می‌آید بلکه به خاطر معنی دادن به فعالیت‌هایش؛ و به زبان خودمانی به خاطر اینکه انجام کارها ساده‌تر و خوشایندتر می‌شود. سپاهان رویش این مسولیت را در تامین غذای کافی و سالم، افزایش کارایی و اثربخشی منابع، و حفظ محیط زیست تعریف می‌کند.
افزایش جمعیت نیاز به مواد غذایی را بیشتر می‌کند. امنیت غذایی علاوه بر تولید کافی محصولات کشاورزی، به در برداشتن مقدار قابل قبول از عناصر غذایی در گیاه، و عاری بودن آن از مواد سمی نیز مربوط است. سپاهان رویش نقش خود در افزایش بهره وری کشاورزی را تامین نهاده‌های با کیفیت و ارایه دانش دست اول کشاورزی تعریف نموده است.

دخالت‌های انسان در روند طبیعت تهدیدی برای محیط زیست می‌باشد. تغییر کاربری زمین‌ها، عدم توجه به پتانسیل‌ها و یا تهدیدهای کشت در یک منطقه، انجام فعالیت‌هایی که به تولید گازهای خطرناک می‌انجامد، مصرف زیاد و نادرست مواد شیمیایی در زمین های کشاورزی نمونه‌هایی از این دخالت‌ها به شمار می‌آیند. باید توجه داشت که محیط زیست فراتر از تامین معاش یک جامعه و یک نسل بوده و باید برای آیندگان نیز حفظ شود. سپاهان رویش نقش خود در حفظ محیط زیست را تلاش همه جانبه برای افزایش عملکرد در واحد سطح، برندسازی مناطق کشت و بهبود فرایندهای تولید تا مصرف، تعریف نموده است.