رویداد روز مزرعه کلم مالتیما
تیر 19, 1403
گزارش سفر هلند و بلژیک
تیر 19, 1403

جشن صدسالگی رکزوان

جشن صدسالگی رکزوان

رکزوان صد سال با مردم بودن، پیشگامی و "حرکت رو به جلو"! خود را جشن می گیرد.

شرکت رکزوان (Rijk Zwaan)، شرکت بین المللی فعال در زمینه به نژادی و تولید بذر سبزی و صیفی، صدسالگی خود را جشن می گیرد. رکزوان از زمان تأسیس در سال 1924، به یک بازیگر جهانی فعال در بیش از 100 کشور تبدیل شده است. در اول ماه ژوئیه جشن های صدمین سالگرد فعالیت این شرکت آغاز شده، در تاریخ دقیقی که شرکت در آن تأسیس شده است.
یاپ اسمیت، نماینده پادشاه هلند، در مراسم آغاز جشن صدمین سالگرد این شرکت گفت: «پس از 100 سال کارآفرینی و نوآوری، می‌توان گفت؛ رکزوان برای آینده بشریت اهمیت زیادی دارد.»

این تاریخ حاوی داستان مردمانی است که ایده اولیه را توسعه دادند، تغییرایجاد کردند و اولین بذری را کاشتند که منجر به نوآوری های امروز ارقام شرکت رکزوان شد.
هر روز، میلیون ها نفر از سبزیجات و میوه هایی که از بذرهای رکزوان رشد می کنند، می خورند. این مسئولیت به رکزوان انگیزه می دهد که همیشه به آینده نگاه کند و به نوآوری برای مشتریان و شرکای زنجیره تأمین ادامه دهد.

شعار رکزوان، "حرکت رو به جلو" است که در تار و پود این شرکت آمیخته شده است. با توجه به نوآوری و پیشرفت، رکزوان به پیشگامی و ایجاد زمینه های جدید ادامه می دهد. رکزوان از مشارکت کارکنان، مشتریان و شرکا در دستیابی به موفقیت های روز افزون این شرکت در این صد سال بسیار سپاسگزار است و تمامی شرکای خود را در برپایی این جشن سهیم می داند.