گزارش سفر هلند و بلژیک
مهر 30, 1403
حفاظت شده: test
مهر 30, 1403

جشن صدسالگی رکزوان در ایران

جشن 100 سالگی رکزوان در ایران

شرکت رکزوان (Rijk Zwaan) هلند ، شرکت بین‌المللی پیشرو در زمینه به‌نژادی (اصلاح نژاد) و تولید بذر سبزی و صیفی، در تاریخ اول ژوییه صدمین سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت. از زمان تأسیس این شرکت در سال 1924، شرکت رکزوان به یکی از بازیگران کلیدی در سطح جهانی تبدیل شده است که محصولات و خدمات خود را به بیش از 100 کشور عرضه می‌کند.

هم‌زمان با این رویداد بزرگ ، شرکت‌های همکار و نمایندگان رسمی رکزوان در سراسر جهان، جشن‌هایی باشکوه برپا داشتند. شرکت سپاهان رویش، به عنوان نماینده انحصاری رکزوان در ایران، در تاریخ 21 شهریور، مصادف با 11 سپتامبر، طی مراسمی ویژه در شهر اصفهان، به پاس یک قرن نوآوری و 30 سال همکاری مشترک، این رویداد بزرگ را گرامی داشت. این مراسم با حضور گسترده تیم سپاهان رویش و عاملیت های فروش سراسر کشور برگزار گردید.

در این جشن، پیام تصویری از تیم رکزوان برای جشن 100 سالگی خود در ایران به نمایش درآمد که به مرور خاطرات و قدردانی از 30 سال تجربه همکاری مشترک با سپاهان رویش اختصاص داشت. در این ویدئو، کارکنان و مدیران این شرکت هلندی از تجربیات و فعالیت‌های قابل توجه خود در ایران یاد کردند.

پس از آن، فیلمی از فعالیت‌های شرکت رکزوان در شهر دلیر هلند، محل اصلی فعالیت این شرکت، به نمایش درآمد. در این فیلم دو نفر از مدیران شرکت رکزوان با برگزاری یک تور بازدید از قسمت های مختلف شرکت، نشان دادند که چه چیزی در پشت صحنه ی کیفیت بذرهای رکزوان وجود دارد. در بازدید از مقر اصلی شرکت رکزوان در شهر دلیر در جنوب هلند، کارکنان بخش های برندینگ، کنترل کیفی، فیتوپاتولوژی، تولید بذر، بسته بندی و سپس گلخانه و سالن نمایش میوه ها در مورد کار خود توضیح دادند.

در ادامه، خانم فریبا نقشین، مدیر توسعه و ثبت رقم رکزوان در سپاهان رویش، و آقای محمد صالح ساعی، مدیر فروش و توسعه رکزوان در سپاهان رویش، به تشریح فرآیند تولید و ثبت بذرهای باکیفیت در شرکت رکزوان و همچنین فرآیندهای بازرگانی، پخش و پشتیبانی از این بذرها با رعایت بالاترین استانداردها پرداختند.

آقای فرشاد بخردی، مدیر کسب و کار شرکت سپاهان رویش، بر اهمیت نقش انسان‌ها و روابط انسانی در طول این 30 سال همکاری تاکید کرد و برگزاری این جشن را نقطه عطفی برای ساخت سده ی جدید، با داستان های مشترک با انسان های این صنعت دانست.

در این مراسم جناب آقای امیر منصور بخردی، موسس و رئیس هیئت مدیره شرکت سپاهان رویش، تغذیه بشر را یکی از مهم‌ترین دغدغه شرکت خود خواند و همچنین همکاری سپاهان رویش با شرکت رکزوان که تولیدکننده بهترین بذرهای جهان است را یکی از دستاوردهای مهم شرکت خود در راستای تحقق اهداف بلندمدت دانست. ایشان همچنین به مسیر پر فراز و نشیبی که شرکت سپاهان رویش طی کرده است اشاره کرد و از نقش کلیدی خانواده، کارمندان و همکاران خود در این موفقیت قدردانی نمود. در پایان، آقای بخردی ضمن تبریک صدمین سالگرد تاسیس رکزوان، از برپایی این جشن در ایران ابراز خرسندی کرد.